جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 شهريور 1396     
همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید صورت می گیرد؛
حمایت آموزشی از فرزندان بانوان سرپرست خانوار منطقه 6

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیراداره امور بانوان شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه حمایت آموزشی از فرزندان بانوان سرپرست  خانوار منطقه در دستور کار قرار دارد گفت: همزمان با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید مساعدت تحصیلی مالی برای فرزندان بانوان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است.

 

 هلن نیکفرد توضیح داد: حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده و توانمند ساختن آنها از طریق کارآفرینی و آموزش مهارت‌های زندگی به این افراد، ایجاد کسب و کار و پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای رشد علمی و آموزشی فرزندان خانواده‌ها و ارائه مشاوره رایگان پزشکی با هدف خودکفایی این خانواده ها صورت می گیرد.

نیکفرد اضافه کرد: این مساعدت ها در طول سال از بانوان سرپرست خانوار صورت می گیرد تا با توانمندسازی این افراد به رشد و شکوفایی هرچه بیشتر جامعه کمک شود.

مدیراداره امور بانوان شهرداری منطقه 6 گفت: بیشترین تلاش را برای آموزش و مهارت آموزی بانوان و فرزندانشان می کنیم تا آنها استقلال مالی داشته و از شرایط بحرانی خارج شوند.

 

 مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 6 هچنین از برگزاری کلاس های اختصاصی آموزشی برای ضعف تحصیلی ویژه فرزندان بانوان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: این کلاس ها در مقاطع و دروس مختلف برگزار می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: