جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 شهريور 1396     
رحیمی بیان کرد:
به کارگیری مدیرانی کارآمد نیاز امروز تهران

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس استفاده از مدیران کارآمد، توانمند و نتیجه‌گرا را در سطوح مختلف شهرداری تهران امری ضروری خواند و گفت که انتظار می‌رود شورای شهر و شهردار جدید تهران برای حل مشکلاتی همچون آلودگی هوا برنامه‌ریزی مدونی داشته باشد.

علیرضا رحیمی با اشاره به تشکیل شورای شهر جدید تهران و انتخاب شهردار گفت: مهم‌ترین اولویت شهردار و شورای شهر جدید تهران، استفاده از مدیران کارآمد و منسجم در سطوح مختلف است که می‌توان این را به معنای بهره‌گیری از مدیران توانمند و نتیجه‌گرا تفسیر کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی انتخاب نجفی به عنوان شهردار تهران را گامی در این راستا دانست و گفت: انتخاب آقای نجفی به عنوان مدیری برجسته برای شهرداری تهران قدمی مثبت است که انتظار می‌رود گام‌های بعدی نیز برای برطرف کردن چالش‌های اساسی شهر تهران با بهره‌گیری از مدیران قوی، توانمند و کارآمد محکم برداشته شود.

این عضو مجمع نمایندگان تهران با اشاره به چالش‌ها و مشکلات شهر تهران، گفت: انتظار می‌رود شهردار وشورای شهر تهران مشکلاتی همچون آلودگی هوا و حفظ سلامت شهروندان را اولویت‌بندی کرده تا مطالبات مردم تحقق یابد.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شعار نجفی مبنی بر ایجاد آسایش و آرامش در شهر تهران اشاره کرد و بیان کرد: آقای نجفی با هوشمندی زیاد برقراری آرامش در حوزه رفاهی و آسایش در حوزه روانی و ذهنی را به عنوان اهداف خود در چهار سال آینده تعیین کرده است که امیدواریم در راه رسیدن به این اهداف چالش‌هایی همچون بهبود وضعیت محیط زیست و حمل و نقل مدنظر قرار گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: