جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 شهريور 1396     
معاون شهردار منطقه 19 خبر داد:
توزیع بیش از 850 تله چسبی بین مدارس در طرح استقبال از مهر

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛مرحله اول فعالیت مبارزه با جانوران مضر شهری در معابر اطراف مدارس طی طرح استقبال از مهر کلید خورد.

 مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: این فعالیت با هدف کنترل و مبارزه با موش بویژه در خیابانهای اطراف مدارس و توزیع بیش از 850 تله چسبی کتابی تا نیمه مهر انجام می شود.

همچنین به منظور اطلاع رسانی به دانش آموزان درخصوص مضرات این جانوران و نحوه پیشگیری از ازدیاد آنها، ضمن نصب بنرهای اطلاع رسانی در معابر اطراف مدارس، 1300 کتابچه آموزشی نیز در مدارس توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی درخصوص مبارزه با جانوران مضر شهری همراه با ارائه آموزشهای چهره به چهره در خیابانهای اطراف مدارس نواحی 1، 2 و 3 مستقر خواهد شد.

زنگنه فر زنده گیری سگهای بلاصاحب را از دیگر فعالیتهای پیش بینی شده برای افزایش امنیت تردد دانش آموزان در این طرح اعلام کرد و افزود: به همین منظور طبق پیش بینی طرح استقبال از مهر نزدیک به 300 سگ بلاصاحب تا پایان طرح جمع آوری خواهد شد.

وی تصریح کرد: رفع مزاحمت صنوف مجاور مراکز آموزشی و صدور اخطاریه به کلیه و احدهای صنفی در خیابان لطیفی از دیگر فعالیتهای اجرایی در این طرح خواهد بود.

به گفته این مسئول در همین راستا یک واحد پرنده فروشی و صافکاری و نیز یک مورد یخچال سازی در این خیابان به دلیل ایجاد مزاحمت و آلودگی های زیست محیطی پلمپ خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: