جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 شهريور 1396     
به روز رسانی قطارهای خط مرکزی در متروی لندن

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، Bombardier Transportation در قراردادی که با سازمان متروی لندن امضا کرده متعهد شده تا موتورها و تجهیزات کنترل کشش جدیدی را برای ناوگان قطارهای خط مرکزی این سازمان تامین کند.

این قرارداد که از امروز شروع شده و تا سال 2024 اعتبار خواهد داشت حدود 112.1 میلیون پوند ارزش دارد و بر اساس آن این شرکت باید پشتیبانی نگهداری تجهیزات را نیز ارائه دهد.

این پروژه بخشی از برنامه ارتقای خط مرکزی سازمان متروی لندن است. بر اساس این برنامه، اصلاحاتی متمرکز بر مسافران اعمال خواهد شد که انتظار می رود به طور قابل توجهی در کاهش مشکلات در ناوگان قطارهای این خط نیز کمک کند.

Bombardier در این برنامه، موتورهای DC کنونی در قطارهای خط مرکزی را با جدیدترین سیستم های کشش MITRAC و تجهیزات کنترل کشش MITRAC جایگزین خواهد کرد. به طور کلی، Bombardier موتورها و تجهیزات کنترل کشش جدیدی را برای 85 قطار 8 واگن این خط تامین خواهد کرد.

مدیر اجرایی سازمان متروی لندن، مارک Wild گفت: "خط مرکزی یکی از شلوغ ترین و مهم ترین خطوط در شبکه زیرزمینی لندن است. ما در حال اجرای به روز رسانی هایی هستیم که تاخیر قطارها را کاهش داده و این خط را برای مشتریان مطمئن تر می سازد. نصب موتورهای جدید یکی از مهم ترین قسمت های این طرح است که ارائه خدمات مطمئن تر به مشتریان را تضمین می کند."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: