جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 شهريور 1396     
به منظور رفع مشکلات روکش معابر بزرگراهی صورت گرفته است
رسیدگی به بیش از 4100 پیام مردمی از ابتدای سال 1396 تاکنون

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از کاهش محسوس پیام های سامانه ارتباطات مردمی 137 در رابطه با چاله ها و نقاط آسیب دیده روکش آسفالت معابر بزرگراهی خبر داد.

 

  مهندس احسان نوش آبادی با بیان آنکه از زمان آغاز طرح مرمت معابر بزرگراهی تاکنون بیش از 6 میلیون و 500 هزار متر مربع از سطح معابر بزرگراهی پایتخت مورد اجرای عملیات لکه گیری قرار گرفته است، از صرف 980 هزار تن آسفالت جهت اجرای طرح فوق خبر داد و گفت: اجرای 126 هزار متر عملیات درزگیری از دیگر اقدامات ترمیمی است که با هدف جلوگیری از گسترش عوارض روکش آسفالت معابر انجام شده است.

وی کاهش قابل ملاحظه تعداد پیام های شهروندان در رابطه با مشکلات روکش معابر بزرگراهی را حاصل پیشرفت طرح مرمت معابر بزرگراهی و همچنین فعالیت واحد رسیدگی به فوریت‌های سامانه‌های ارتباط مردمی 137 و 1888 در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران دانست و افزود: از ابتدای سال 1396 تاکنون به بیش از 4100 پیام رسیدگی شده و به این ترتیب 95 درصد از درخواست های واصله با انجام عملیات متناسب عمرانی پاسخ داده شده است.

به گفته معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، امسال حدود 555 تن آسفالت گرم و سرد صرف اجرای اقدامات ترمیمی ضروری(چاله پرکنی) در بزرگراه ها شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: