جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 شهريور 1396     
در طرح نگهداشت شهر اجرا شد:
برپایی ایستگاه اطلاع رسانی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از برپایی ایستگاه اطلاع رسانی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری با هدف آموزش شهروندان در زمینه کاهش جمعیت جانوران مضر شهری خبر داد .

 

علیرضا جعفری با اعلام این مطلب اظهار داشت : این طرح با هدف آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان و نحوه مقابله صحیح با جانوران مضر شهری مانند موش و کاهش بیماری و ارتقاء بهداشت و سلامت شهروندان به طور مستمر برگزارشده است.

جعفری تصریح کرد : این اقدام به جهت برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان به منظور راهنمایی آن دسته از ساکنین منطقه که در محیط های شهری بیشتر با معضل وجود موش ها در محل زندگی خود دست به گریبان بوده اند، و با هدف انتقال اطلاعات و آگاهی های لازم در خصوص راهکارهای پیشگیری از ازدیاد موش ها از طریق آموزش چهره به چهره و در نهایت توزیع کتابچه های آموزشی وتله چسبی به موقع مورد اجرا قرار گرفته است .

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو با بیان اینکه پیشگیری بهترین راه مبارزه با موش است تصریح کرد: شهروندان ضمن تماس با شماره تلفن 137 می‌توانند وجود جوندگان موذي را در سطح شهر يا محله خود اطلاع‌رسانی کنند تا مبارزه با اين جوندگان در اولویت قرار گيرد.

جعفری با اشاره به اینکه زندگی موش‌ها به سه عامل اصلی غذا، آب و محل زندگی بستگی دارد و اگر یکی از این موارد فراهم نباشد موش نمی‌تواند به زندگی خود ادامه دهد، اظهار کرد: در حال حاضر استفاده از سموم شیمیایی و تله گذاری از مهمترین راههای مبارزه با موش است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: