جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 شهريور 1396     
تکمیل بخشی از پروژه ریلی جدید در هنگ کنگ

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، گام مهم دیگری در پروژه ریلی Shatin to Central Link (SCL) در هنگ کنگ برداشته شده و کار روی زیرساخت بخش 11 کیلومتری این خط از تای وای تا هونگ هوم تکمیل شده است.

در واقع زیرساخت بخش شرق به غرب این پروژه تکمیل شده است که طبق برنامه پیش رفته و اواسط سال 2019 تکمیل خواهد شد.

مدیر کل پروژه SCL ، TM Lee اظهار داشت: "از آغاز کار روی زیرساخت های بخش تای وای تا هونگ هوم در ماه سپتامبر 2015، تیم پروژه SCL بی وقفه روی روند انتقال ریل ها برای جوشکاری، بتن ریزی و نقشه برداری کار کرده است. هر گامی که در این پروژه برداشته می شود به طور دقیق برنامه ریزی شده و با دقت و هماهنگی بالایی اجرا می شود."

راه آهن دو لاینه برای بخش تای وای تا هونگ هوم طول کلی 22 کیلومتر دارد. با تکمیل این بخش، اکنون قطارهای کاری روی آن تردد می کنند تا نصب سیستم های برقی و مکانیکی، سیستم های ارتباطی و سیگنالینگ آن تسهیل شود. تست و راه اندازی سیستم تامین نیروی این بخش و تست فعالیت قطارها نیز پس از تکمیل کارهای نهایی این مسیر ریلی انجام خواهد شد.

پروژه SCL پس از تکمیل به طولانی ترین راه آهن در این شهر تبدیل شده و خط West Rail را به Ma On Shan متصل می کند که در مسیری کلی به طول 54 کیلومتر کشیده شده و دارای 27 ایستگاه خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: