جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 شهريور 1396     
در منطقه 20 انجام می شود:
فعالیت 63 ایستگاه تندرستی در بوستان های جنوب تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از فعالیت 63 ایستگاه تندرستی در بوستان ها و مجموعه های ورزشی این منطقه به منظور تقویت ورزش شهروندی خبرداد.

 حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: به منظور تقویت ورزش های عمومی، 63 ایستگاه تندرستی ویژه آقایان و بانوان در بوستان ها و مجموعه های ورزشی منطقه 20 فعال است و خدمات رایگان ورزشی به شهروندان علاقه مند ارائه می شود.

مسلمی با اشاره به اینکه این ایستگاه های ورزشی در دو نوبت صبح گاهی و عصرگاهی فعال است، افزود: فعالیت های ورزشی ایستگاه های تندرستی با حضور مربیان و کارشناسان ورزشی انجام می شود و شرکت کنندگان از مشاوره های تخصصی بهره مند می شوند.

وی  توسعه ورزش های عمومی و حفظ سلامت شهروندان را از مهمترین اهداف طرح ایستگاه های تندرستی برشمرد و گفت: این طرح در طول سال به صورت مستمر اجرا می شود که همزمان با ایام تابستان و استقبال گسترده شهروندان از این طرح به صورت ویژه و همراه با مسابقات محلی به اجرا می رسد.

مسلمی بوستان های مدرس، نغمه، ایثار، پرنیان، جانبازان، گلبرگ، مجموعه ورزشی ولیعصر(عج)، سلمان فارسی، معلم، ماهور، چشمه علی و مجموعه های ورزشی شهدای دولت آباد، یاس، وحدت اسلامی، گلمهر، شهرسالم، قلعه نو، شهدای گل تپه را از جمله محل های استقرار ایستگا های تندرستی برشمرد.

مسلمی به طرح غنی سازی اوقات فراغت شهروندان نیز اشاره کرد و افزود: طرح محله قهرمان در قالب مسابقات انفرادی و تیمی در رشته های مختلف ورزشی همچون فوتبال دستی، لی لی ، ایروبیک ، طناب کشی ، داژبال ، بولینگ ، طناب زنی ، مچ اندازی ، فریزبی ، شطرنج و بهکاپ نیز در محله های 20 گانه در حال اجراست.

وی ادامه داد: به دنبال اجرای طرح های ورزشی همچون محله قهرمان و ایستگاه های تندرستی، شناسایی استعدادهای ورزشی محله ها نیز انجام می شود و هم اکنون سراهای محله بانک اطلاعاتی نخبه های ورزشی محله ها را تهیه کرده اند تا در صورت لزوم از این ظرفیت محلات استفاده شود.

معاون شهردار منطقه 20 یادآور شد: شهروندان علاقه مند برای مشارکت و بهره مندی از این طرح های ورزشی می توانند به سراهای محله محل زندگی خود مراجعه کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: