جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 شهريور 1396     
نجفی
صدور حکم شهردار در حال طی فرآیند قانونی است

به گزارش تهرانی نیوز؛نجفی درباره صدور حکمش درخصوص شهرداری تهران از سوی وزارت کشور ابراز داشت: این یک فرایند قانونی است که شورا نظر خود را به وزارت کشور ارسال کرده و پس از طی شدن فرایند قانونی، وزیر کشور حکم مربوطه را صادر می کند، اما من خبر جدیدی در این زمینه ندارم.

 محمد علی نجفی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای معاونان شهرداری تهران جلسه صبح امروز با مدیران شهری را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: امیدواریم مدیران با همان قدرتی که کار را دنبال می کردند فعالیت خود را ادامه دهند.

شهردار تهران تاکید کرد: فعالیت هایی مثل نمایشگاه عطر سیب، طرح استقبال از مهر، فعالیت های شهرداری در برگزاری پرشکوه اربعین حسینی و نمایشگاه باز باران که طی یک ماه آینده باید از سوی شهرداری تهران انجام شود، از موضوعات فوریت داری بود که در جلسه پیرامون آنها صحبت شد. در این جلسه قرار شد شهرداری تهران طبق برنامه هایی که از قبل پیش بینی شده در هر چهار مورد اقدام کند.

وی درباره تغییر احتمالی معاونت های شهرداری تهران ابراز داشت: موضوع جلسه درباره تغییر و تحول نبود بلکه موضوع جلسه حول آشنایی و ارایه فعالیت ها و برنامه بخش های مختلف شهرداری بود.

نجفی درباره صدور حکم شهرداری تهران از سوی وزارت کشور نیز ابراز داشت: این یک فرایند قانونی است که شورا نظر خود را به وزارت کشور ارسال کرده و پس از طی شدن فرایند قانونی، وزیر کشور حکم مربوطه را صادر می کند اما من خبر جدیدی در این زمینه ندارم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: