جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 شهريور 1396     
در جشنواره شهيد رجايي صورت مي گيرد:
تقدير از ٤٥٠ كارمند نمونه شهرداري تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران ضمن گراميداشت ياد و خاطره  شهيدان رجايي و باهنر و فرا رسيدن روز كارمند، گفت: صبح شنبه ٤شهريور ماه از تلاش بي وقفه بيش از ٤٥٠ كارمند نمونه شهرداري تهران تقدير خواهد شد .

 

سيد جعفر تشكري هاشمي با بيان اينكه امروز این یک واقعیت است که شهر تهران به برکت تلاش و کار همه شما عزيزان در شهرداري تهران در مسیر پیشرفت و عدالت قرار گرفته است گفت: کار کامل‌ترین خلف انسان است و آنچه از انسان به یادگار می‌ماند کار و تلاش و خدمت بى منت براى مردم است و بدون شک کاری که توام با اخلاص باشد برای همیشه در تاریخ ماندگار می‌ماند و آثار و برکات زیادی دارد.

وی در ادامه اظهار داشت : اینکه پیامبر اسلام(ص) به دست کارگر بوسه می‌زند همه نشان‌دهنده ارزش کار است و ما نیز در زندگی خود با همه وجود فهمیده‌ایم که عزت و عاقبت به خیری ما و همچنین زندگی خوب مادی و معنوی در گرو کار، فعالیت و تلاش است.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران تصريح كرد : جشنواره شهيد رجايي شهرداري تهران امسال نيز با هدف معرفي کارکنان نمونه برگزار خواهد شد تا از کارمنداني که پاسخگوي مناسبي به رسالت و ماموريت خطير خود در شهردارى بوده و توانسته اند منشاء خدمات برجسته باشند قدرداني شود .

تشكري هاشمي ، افزود: همچون سنوات قبل و به مناسبت روز کارمند از ایثارگران نمونه، بانوان پر تلاش، كارشناسان و مديران شهرداری تهران در قالب کارمندان نمونه نیز قدردانی و تقدیر خواهد شد .

معاون شهردار تهران فرآیند انتخاب کارمندان نمونه در شهرداری تهران را براساس عملکرد همکاران و كسب شاخص هاى تعيين شده،نظر مديران مستقيم، ارزيابى واحدهاى نظارتی و مبتنی بر سهمیه تخصیصی و در شكلى جديد از طريق خود اظهارى همكاران و ارزيابى آن در كميته ويژه عنوان کرد و اظهارداشت: «در سال جاری مجموعا ٤٥٠ نفر  مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران یادآور شد: ما هر سال طی 2 مرحله، کارگران و کارمندان نمونه شهرداری تهران را در اردیبهشت ماه (روز جهانی کارگر) و در شهریور ماه (روز کارمند) معرفی و از آنان تقدیر می‌کنیم.

  وی در پايان تصريح كرد :امسال نیز این مراسم با موفقیت و پرشورتر از همیشه برگزار ميشود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: