جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 شهريور 1396     
جریان خودروسازی در دولت جدید به کدام سو می رود؟

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است با توجه الزامات مجلس و دولت در صنعت خودرو پیش بینی می شود جریان خوبی را در دولت جدید در حوزه خودروسازی ایران شاهد باشیم.

 

عبدالله رضیان اظهار داشت : مسلما دستیابی به الزامات و اهداف مورد نظر در حوزه تولید و صادرات مستلزم تلاش دولت و کلیه دستگاههای مربوطه به خصوص خودروسازان است .

وی تصریح کرد : انتظار می رود در دور جدید وزارت صنعت و معدن با برنامه ریزی و نگاه دقیق تر دکتر شریعتمداری ،شرایطی فراهم شود تا صنعتی رقابت پذیر و صادرات محور را در حوزه خودروسازی کشور  شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد : در شرایط فراهم شده، خودروساز داخلی باید تلاش کند تا تولیداتی را به بازار عرضه کند که به لحاظ کیفیت و تکنولوژی در شرایطی رقابتی قرار داشته و قابل ارتقاء ارتقاء به استانداردهای  83 گانه باشد.

وی با تاکید بر وظیفه دولت جدید نسبت به ایجاد زیرساخت های لازم جهت بهبود فضای کسب و کار و کاهش هزینه تولید ، گفت : در وضعیت کنونی بازار خودروسازان برای ادامه فعالیت  ناگزیرند به تنوع در تولید و توسعه و طراحی محصولات جدید هستند و این امر جزء با ایجاد شرایط مناسب تولید و حرکت در مسیر بهره وری و کاهش هزینه تولید میسر نخواهد شد.

نماینده قائمشهر در مجلس دهم تصریح کرد : بی شک مهمترین هدف در جریان تولید و تنوع محصول در داخل توسعه صادرات است چرا که بازار داخل کشش تولیدات جدید را نخواهد داشت.

رضیان اشاره به هزینه بالای تولید در صنعت خودرو ، اظهار داشت : در موقعیتی که امروز قرار داریم قطعا می توان با تمهیدات دولت و شرکتها هزینه تولید را کاهش داد تا محصولات با قیمت ارزان تری به بازار داخل و همچنین بازارهای صادراتی عرضه شوند.

وی خاطر نشان کرد : مسلما بهبود شرایط کنونی هزینه تولید و دستیابی به شرایط مطلوب  در خودروسازی زمانبر است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: