جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 مرداد 1396     
اجرای اقدامات عمرانی مدارس منطقه 8 در راستای طرح حمایت از مدارس

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 8،از تجهيز و نوسازي مدارس موجود در نواحي سه گانه اين منطقه همزمان با روزهاي پاياني تعطيلات تابستانه دانش آموزان در راستای "طرح حمایت از مدارس" خبر داد.

 

بهمن نوری شهردار اين منطقهبا اعلام این خبر گفت: در آستانه بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي و در راستای طرح فوریتی نگهداشت شهر، مدارس منتخب درنواحی 3 گانه با هماهنگي آموزش و پرورش منطقه شناسايي و اقدامات عمراني لازم در آنها انجام شده و تجهيزات مورد نيازشان فراهم و در اختيار مدارس مذکور قرار می گیرد.

وی افزود: در همین راستا، طی بررسی های قبلی و احصاء نیاز مدارس در خصوص فعالیت های عمرانی و پس از کارشناسی این نیازمندی ها توسط کارشناسان شهرداری، مرحله سوم این اقدامات یعنی فعالیت ها عمرانی شامل تعمیرات ساختمانی، مقاوم سازی و تاسیسات در سطح مدارس نواحی سه گانه منطقه نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه 8 در ادامه در خصوص فعاليت هاي عمراني انجام شده در اين مدارس افزود: آسفالت حياط و ايزوگام بام مدارس ، سيستم گرمايشي و سرمايشي ، خط کشي و رنگ آميزي به قيد فوريت و....نیز در دستور کار قرار گرفت.

نوری در پايان خاطرنشان کرد: طرح تجهيز و نوسازي مدارس سطح منطقه 8 تا ابتداي مهر ماه و زمان بازگشايي مدارس ادامه دارد و سعي بر آن است حتي المقدور فضايي مناسب براي دانش آموزان سطح محلات کم برخوردار تر در سال تحصيلي جديد فراهم شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: