جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 مرداد 1396     
نوسازی قطارهای محلی در نیو ساوت ولز استرالیا

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، به گفته معاون نخست وزیر استرالیا، جان بریلارو، ناوگان قطارهای محلی نیو ساوت ولز در استرالیا جایگزین خواهند شد و یک انبار نگهداری جدید نیز در دابو ساخته خواهد شد.

برنامه جایگزینی ناوگان XPT متشکل از 60 واگن و 19 واگن موتوری که درTrainLink  نیو ساوت ولز استفاده می شود که سیدنی، ملبورن و بریزبن را به یک دیگر متصل می کند، قبلا اعلام شده بود و تحقیقاتی نیز برای امکان جایگزینی 23 قطار Xplorer  و 28 قطار Endeavour  دیزلی متعلق به دهه 1990 برای مسیرهای کوتاه نیز انجام شده است.

وزیر حمل و نقل و زیرساخت ها، Andrew Constance اظهار داشت نتیجه این بررسی ها، تصمیم گیری برای جایگزین هر سه این ناوگان ها با قطارهایی مدرن تر است و افزود مدرن سازی تمام ناوگان قطارهای محلی می تواند به طور قابل توجهی به بهبود حمل و نقل عمومی کمک کند.

پیشنهادات برای طراحی این قطارها و انبار و قرارداد ساخت و ساز و نگهداری به زودی اعلام شده و سال آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت. دولت اعلام کرده است که در این زمینه در پی نوآوری بیش تر، رفاه بیش تر مشتریان و بهره وری انرژی بسیار بیش تر است. دولت این ایالت تمایل دارد اوایل سال 2019 قرارداد این پروژه را اعطا کرده و آماده بهره برداری از این قطارها در اوایل سال های 2020 شود. برای این پروژه از بودجه خصوصی استفاده خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: