جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 مرداد 1396     
با روکش آسفالت معابر و ساخت پیاده روها :
78 هزار متر مربع از معابر محلات منطقه 13 مناسب سازی و بهسازی شد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 13  از روکش آسفالت معابر و بازسازی و ساخت پیاده رو ها  به مساحت 78 هزار متر مربع در محلات حافظیه و امامت  ناحیه سه خبر داد و گفت : مناسب سازی فضاهای شهری از جمله فعالیت‌های مستمر در دستور کار شهرداری منطقه 13  است.

 

دهقان ، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه با بیان اینکه به همت معاونت فنی و عمرانی منطقه خیابان هایی که نیاز به ترمیم داشته  آسفالت و مناسب سازی می شوند افزود: علاوه بر روکش اسفالت معابر ، مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو ، نهر ها و.. از جمله فعالیت‌های مستمر در دستور کار شهرداری منطقه 13  است.

وی با اشاره به بازسازی و ساخت پیاده رو ها در جهت  حفظ ارامش و تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابرتصریح کرد :با بهسازی و استانداردسازی چهار هزار متر مربع پیاده‏ روهای خیابان مهربار در محله حافظیه  ، قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان فراهم شد.

معاون فنی و عمرانی  با اشاره به روکش اسفالت در محلات امامت و حافظیه در ناحیه سه  تصریح کرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت با هدف ارتقاء سطح کیفی و بهسازی معابر و هم چنین رفع ناهمواریهای موجود و چاله زدایی در آسفالت معابر در خیابان های امامت مسیر جنوب به شمال ، خیابان غدیر ، مسیل منوچهری، خیابان سی متری و...  به مساحت 74 هزار متر مربع  انجام شد.

وی همچنین به مناسب سازی بوستان پیروزی جهت معلولین به مساحت 350 متر مربع در محله حافظیه اشاره کرد و  ادامه داد : در ابن این بوستان برای  برخورداری از شرایط لازم برای استفاده معلولان،جانبازان و افراد کم توان به ویلچر اقدامات مختلف عمرانی انجام شد.

دهقان یادآور شد : انهارسرپوشیده درتقاطع های اصلی و فرعی خیابان 30متری نیروی هوایی به متراژ 85 متر طول تخریب و نوسازی شد..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: