جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 مرداد 1396     
تغییرات در چهره محلات کم برخوردار منطقه 13 با اجرای طرح های عمرانی

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار ناحیه یک منطقه 13 از تغییرات در چهره محلات کم برخوردار به واسطۀ عملیات عمرانی و آسفالت های معابر محلات خبرداد.

 شهرابی ، شهردار ناحیه یک در خصوص اجراي طرح هاي عمراني در محلات کم برخوردار منطقه گفت : عملیات لکه گیری آسفالت، نهر سازی و کانیو از جمله عملیات عمرانی است که در سه محله صفا، اسدی و زاهد گیلانی به صورت جهادی اجرایی شد.

وی با اشاره به اسفالت مکانیزه خیابان زاهد گیلانی تصریح کرد : خیابان زاهد گیلانی حد فاصل خیابان دماوند تا خیابان پیروزی در محله زاهد گیلانی به مساحت 12 هزار و 500 متر مربع به روش مکانیزه اسفالت شد تا تردد وسایل نقلیه تسهیل شود.

شهردار ناحیه یک تصریح کرد : نهر خیابان اقبال در محلات صفا و اسدی به مساحت 600 متر طول سرپوشیده و نهر کوچه منصوری به میزان 250 متر طول به صورت کامل بازسازی شد.

وی با بیان اینکه 4 هزار متر مربع از خیابان افسری اذر در محله صفا با روکش اسفالت بهسازی و روانسازی شد گفت : همچنین عملیات نهرسازی نیز در این خیابان به متراژ 350 متر طول اجرایی شد.

شهردار ناحیه یک خاطر نشان کرد :اسفالت مکانیزه کوچه هوشمند در محله صفابه مساحت 1200 متر مربع از دیگر اقداماتی است که انجام شد.

شهرابی با بیان اینکه با توجه به اجرای طرح جهادی در مقیاس محلات نیازمند ، شهرداری ناحیه یک ضمن احصاء مشکلات سطح محله به صورت مینیاتوری و حضور میدانی و مستمر مدیران و همکاران نسبت به انجام طرح های عمرانی اقدام کرده است یاد آور شد: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاهترین بازده زمانی با اتمام عملیات عمرانی رضایت و خشنودی همشهریان را فراهم کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: