جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 مرداد 1396     
احداث زیرگذر در انتهای بزرگراه حکیم

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 5 با اشاره به احداث زیرگذر در چهارراه تعاون در انتهای بزرگراه حکیم-بزرگراه علامه جعفری- و حذف تنها چراغ راهنمایی و رانندگی در این بزرگراه گفت: به منظورایمنی تردد عابران تا قبل از پایان فصل تابستان پل عابر پیاده ای نیز در این چهارراه آماده بهره برداری می شود.

 

سید محسن اسدی اظهارکرد: به منظور ایمنی تردد عابران پیاده در محدوده چهارراه تعاون به زودی یک دستگاه پل عابر پیاده نصب می شود.

شهردار منطقه5 با بیان اینکه طی هفته های آتی پل عابر پیاده این چهارراه احداث می شود، تصریح کرد: کارهای نهایی این پروژه در حال انجام است و همزمان نسبت به احداث تقاطع و رفع معضل چهارراه تعاون اقدامات لازم صورت می پذیرد.

وی با اشاره به دلیل حذف چراغ قرمز چهارراه تعاون در بزرگراه حکیم تصریح کرد: با توجه به حجم عبوری بالای خودروها در این تقاطع بعد از بهره برداری از ادامه بزرگراه حکیم (بزرگراه شهید همدانی)، شاهد تراکم تردد در این محدوده هستیم. به همین منظور نسبت به احداث زیرگذر در این تقاطع اقدام خواهد شد.

اسدی با بیان اینکه احجام این پروژه عمرانی قابل حمل بوده، خاطر نشان کرد: برای انجام عملیات عمرانی نیازمند فضا هستیم. البته احداث این زیرگذر در برنامه کاری معاونت فنی و عمران شهرداری تهران قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: