جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 مرداد 1396     
تحویل قطارهای جدید متروی سن پترزبورگ

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، Oktyrbrsky (OEVRZ)، شرکت تابعه TRANSMASHHOLDING در روسیه اولین قطار از سری 27 قطار شش واگن سفارش داده شده برای متروی سن پترزبورگ را تحویل داد.

این قطارهای دارای عرض 1524 میلی متر نوع 81-722/723/724 در ماه سپتامبر 2016 طی قراردادی به ارزش 223 میلیون دلار به شرکت مذکور سفارش داده شده اند. OEVRZ دومین قطار از این سفارش را در ماه جاری تحویل می دهد و تا پایان سال جاری متروی سن پترزبورگ به طور کلی 15 قطار از این سفارش را تحویل خواهد گرفت. این در حالی است که در ابتدا قطار بود تمام این 27 قطار در سال 2017 تحویل متروی سن پترزبورگ شوند.

هر یک از این قطارها شامل دو بخش سه واگنه است که هر بخش دارای یک کوپه مخصوص راننده و دو بخش برای مسافران است. این قطارها به موتور کششی غیر هم زمان مجهز می شوند که انتظار می رود به کاهش 30 درصدی مصرف انرژی در مقایسه با قطارهای کنونی متروی این شهر کمک کند.

OEVRZ هم چنین طی قراردادی مجزا 20 قطار هشت واگن را نیز برای متروی سن پترزبورگ تامین خواهد کرد که قرار است تحویل آن ها از سال 2020 آغاز شود. فعلا اطلاعات بیش تری در این زمینه در دسترس نیست و قرار است متروی سن پترزبورگ اخبار تکمیلی در این مورد را منتشر کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: