جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 مرداد 1396     
شهردار منطقه 19 خبر داد:
برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران و ارائه کارتهای داوطلب واکنش اضطراری

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 19 از برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران، تشکیل گروه های دوام و اطفاء حریق در سراهای محلات منطقه خبر داد.

 

 پیمان قربانی با اعلام این خبر افزود : به منظور آموزش عمومی و همگانی جهت مقابله با حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله و آتش سوزی و آمادگی نیروهای داوطلب در هر محله، کارگاه های آموزشی مختلفی درخصوص مدیریت بحران و اطفاء حریق تدارک دیده شده است.

وی افزود : کارگاه های آموزشی به صورت تئوری و عملی درخصوص شناخت بحران، عوامل بحران زا و همچنین راه های مقابله با آن و چگونگی استفاده از امکانات و ادوات آتش نشانی در هنگام بروز آتش سوزی های مختلف از این هفته در سراهای محلات آغاز خواهد شد.

قربانی گفت: این آموزش ها طی دوره های 64 ساعته در سرای محلات برگزار و طی هفته گذشته نیز در سرای محله های دولتخواه شمالی و شهرک رسالت اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد : در پایان دوره 33 نفر از بین داوطلبین منتخب به دوره دیگر راه می یابند .

شهردار منطقه با اشاره به برگزاری دوره های تخصصی ویژه افراد منتخب بیان کرد : افراد آموزش دیده منتخب در ستاد مدیریت بحران دوره های پیشرفته چادر زنی ،اطفاء حریق و سایر دوره ها را فرا می گیرند .

به گفته قربانی پس از برگزاری آزمون در پایان دوره ها، به برگزیدگان موفق هاکارت داوطلب واکنش اضطراری اهدا می شود تا در شرایط بحرانی در سطح منطقه آماده ارائه خدمات باشند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: