جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 مرداد 1396     
آغاز عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای 2 پل پرتردد شبکه بزرگراهی پایتخت

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران، از تلاش برای آغاز عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای 2 پل پر رفت و آمد در شبکه معابر بزرگراهی پایتخت خبر داد.

 

مهندس مهدی پورشاسب ضمن اعلام خبر فوق افزود: اقدامات مربوط به مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای 2 پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن و تقاطع بزرگراه شهید چمران با بلوار مدیریت، متعاقب اتمام عملیات تجهیز کارگاه آغاز خواهد شد.

وی تقویت فونداسیون، افزایش ظرفیت باربری ستون ها از طریق احداث ژاکت های فلزی و بتنی و همچنین محافظت از پایه های در معرض آب شستگی را از جمله راهکارهای درنظر گرفته شده به منظور بهبود عملکرد لرزه ای پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن ذکر و ابراز امیدواری کرد اجرای اقدامات ترمیمی روی این پل سواره رو ظرف مدت یک سال آینده به اتمام برسد.

مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران، با بیان آنکه پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران و بلوار مدیریت علاوه بر تقویت ستون ها، عرشه و کوله های بتنی طرفین پل، مشمول تعویض نئوپرن ها نیز خواهد شد، اضافه کرد زمان بندی در نظر گرفته شده برای مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل چمران- مدیریت، شامل یک برنامه 6 ماهه خواهد بود.

پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن در مرز مناطق 5 و 22 و پل تقاطع بزرگراه شهید چمران با بلوار مدیریت در منطقه 2 واقع شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: