جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 مرداد 1396     
پروژه مارمارای استانبول در سال 2018 تکمیل می شود

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، وزیر حمل و نقل، امور دریایی و ارتباطات ترکیه، احمد ارسلان اعلام کرده که فاز دوم پروژه مارمارای در استانبول در سال آینده تکمیل خواهد شد.

این پروژه 63 کیلومتری از خط ریلی 13.6 کیلومتری کنونی بسفر که در اکتبر 2013 افتتاح شد به سمت اروپا و آسیا توسعه می یابد. اقدامات این طرح شامل بازسازی راه آهن کنونی از پایانه جنوبی کنونی بسفر در Ayrilik Cesmes تا گبزه و پایانه غربی در Kazlicesme تا Halkali است که چند سال بی استفاده مانده است. این پروژه 32 ایستگاه جدید را به 5 ایستگاه کنونی در بخش مرکزی اضافه خواهد کرد.

ساختار دو ریلی کنونی این مسیر نیز توسعه می یابد تا ریل سوم را نیز در خود جای دهد و تردد قطارهای پرسرعت YHT در آن ممکن شود.

ارسلان اظهار داشت ریل سوم هم چنین برای قطارهای باری در هنگام شب نیز استفاده می شود که برای اولین بار در بسفر حمل و نقل ریلی باری را میسر می سازد.

ارسلان اعلام کرد زمان سفر بین آنکارا و استانبول با این قطارهای پرسرعت بسیار کاهش خواهد یافت.  هم چنین وی اعلام کرد که برنامه ریزی پروژه برای ساخت خط ریلی پر سرعت جدید از Halkali غرب به ادرنه و Kapikule در مرز بلغارستان نیز تکمیل شده و مناقصه آن اعلام خواهد شد. به گفته وی، قرار است این پروژه نیز تا سال 2022 یا 2023 تکمیل شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: