جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 مرداد 1396     
دوره های جدید آموزش گل و گیاه در منطقه 11آغاز شد؛
آشنایی با گیاهان دارویی ،گل های آپارتمانی ، هرس ،سبزیکاری و ...

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 از آغاز دوره های جدید تئوری و عملی گل و گیاه در مراکز تحقیقات ،آموزش و مشاوره فضای سبز خبر داد.

 

 کورش خرد با اشاره به این که تمامی کلاس ها با توجه به درخواست شهروندان برنامه ریزی شده است؛ گفت: سر فصل های اين كلاسها از تنوع بالايی برخوردار است و برای پوشش دهی بهتر در تمامي مراكز از جمله بوستانهای رازی، قبله و گلخانه آموزشی برگزار می شود تا علاقمندان با توجه به دسترسی خود در اين كلاسها شركت كنند.

او هدف از برگزاری كلاسهای آموزشي را افزايش آگاهي شهروندان در رابطه با گياهان آپارتماني، گياهان پركاربرد در فضاي سبز، گياهان دارويي و ... عنوان کرد و ادامه داد: در كلاس آموزش سبزيكاری نحوه آماده سازی زمين برای كاشت انواع سبزی های برگی و همچنين نحوه كاشت سبزی های مناسب برای اين فصل مانند ريحان، تره، شويد، شاهي و....به صورت عملی آموزش داده می شود. همچنین در كلاس هرس سبز پيرامون هرس در فصل تابستان و اصول هرس اطلاعات ارائه می شود و در كلاس گياهان آپارتماني هم در رابطه با شناخت نيازهای گياهان و نحوه نگهداری از آنها در محیط های آپارتمانی و منازل؛ آموزش عملی به علامندان ارائه خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی گل و گیاه می توانند با شماره 55427494 مركز تحقيقات، آموزش و مشاوره فضاي سبز منطقه 11تماس بگیرند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: