جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 مرداد 1396     
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو خبرداد؛
خط یک و ۸ مترو از امشب شبانه روزی می شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: از امشب ایستگاه فرودگاه امام(ره)، شهر آفتاب و دروازه‌ دولت شبانه‌روزی می‌شود.

 

محمد احمدی بافنده در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه گفت: برخی از کارها مانند فعالیت در شهرداری در واقع یک جهاد است و هیچ شهرداری در دنیا وجود ندارد که با وجود همه امکانات و منابع بگوید دیگر هیچ کاری برای انجام دادن وجود ندارد.

وی ادامه داد: در شهرداری تهران نیز هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی است، قصد نداریم بگوییم در شهر همه کارهای خوب را انجام داده ایم و دیگر کاری برای دوره جدید وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با اشاره به بهره برداری از خط ۸ مترو گفت: از امشب ایستگاه فرودگاه امام(ره)، شهر آفتاب و دروازه‌ دولت شبانه‌روزی می‌شود، به این ترتیب مسافران پروازهای خارجی می‌توانند از این ایستگاه وارد خط ۱ شده و به فرودگاه امام خمینی (ره) دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه بهای بلیت متروی فرودگاه امام خمینی (ره) ۸۰۰ تومان است، افزود: زمان سفر از شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) ۴۰ دقیقه است و مسافران فرودگاه می‌توانند با صرف ۴۰ دقیقه به فرودگاه برسند.

احمدی بافنده با اشاره به اینکه روزانه ۲ میلیون نفر از شهرستان های جنوب غربی تهران به شهر تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: رفت و آمد ساکنان شهرک فرودگاهی، اسلامشهر، چهاردانگه، نسیم‌شهر، واوان و حدود ۱۰ هزار نفر شاغل در شهر فرودگاهی با استفاده از مترو تسهیل ‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: