جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 مرداد 1396     
دوچرخه سواران منطقه 8 رفتارهای صحیح ترافیکی را آموزش می دهند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8 گفت: در ادامه برنامه های پویش از"خودمان شروع کنیم" همایش بزرگ دوچرخه سواری از مبداء (منطقه 4 و در مسیر رسالت – خیابان آیت تا میدان نبوت ) برگزار می شود.

 

حامد میرزابیکی با اعلام این مطلب گفت: در راستای اصلاح رفتارهای نادرست ترافیکی و داشتن شهری سالم و آراسته و همچنین ارتقای سلامت افراد و تشویق ایشان به دوچرخه سواری در سفرهای شهری، فاز دوم پویش از"خودمان شروع کنیم" با همایش دوچرخه سواری و مشارکت شهروندان برپا می شود.

وی در خصوص زمان و تاریخ برگزاری این همایش گفت: این برنامه با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک و گروه های مردم نهاد در روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته تا پایان مرداد ماه از ساعت 18 الی 20 در میدان نبوت اجرا می شود.

میرزابیکی با اشاره به برنامه های ویژه این همایش گفت: احترام به عابر پیاده با هدف آشنایی مردم با قوانین عابر پیاده،ترویج فرهنگ دوچرخه سواری با شعار برای هوای پاک شهرمان رکاب بزنیم و پنجشنبه های پاک ، مهمترین اهداف مرحله دوم پویش "از خودمان شروع کنیم" است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 8، در ادامه اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته گروه های نمایشی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک در سطح معابر منطقه اجرای برنامه آموزشی خواهند داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: