جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 مرداد 1396     
در طرح فوریتی نگهداشت شهر:
بیش از 500 تن آسفالت در معابر 10 محله منطقه 4 پخش شد

به گزارش گروه عمرانن شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 از مناسب سازی معابر خبر داد و گفت : با آغاز طرح فوریتی نگهداشت شهر، 511 تن آسفالت شامل لکه گیری و نوارحفاری در 10 محله منطقه 4 اجرا شد.

 

 مهدی وارسته با بیان این خبر افزود: با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در نواحی 1،2،3،4،5 که با هدف افزایش ایمنی تردد شهروندان در سطح معابر و بالا بردن ضریب ایمنی و تسریع در عبور و مرورو خودروها اجرا شد، 1454 متر مربع از معابر این نواحی بهسازی و مناسب سازی شد.

وی ضمن اشاره به ساماندهی پیاده روها دراین بازه زمانی افزود: ساماندهی و مرمت پیاده روها در فضایی به مساحت 60 متر مربع در محله تهرانپارس در دستور کار قرار گرفت.

وارسته در ادامه گفت: همسطح سازی و مرمت انهار، جداول وکانیو، همسطح سازی 33 دریچه و بهسازی 208 متر مربع از سطح معابر پیاده رو و سواره رو از دیگر اقدامات صورت گرفته در محله های تهرانپارس غربی و شرقی است..

معاون فنی و عمران منطقه 4 در پایان خاطرنشان کرد: طرح فورتی نگهداشت منطقه از نیمه تیر ماه سالجاری با هدف ساماندهی و رسیدگی و رفع مشکلات نواحی به صورت هفتگی آغاز شده است و تا کنون در محلات مهران، کاظم آباد، مجیدیه شمس آباد، کوهک، لیوزان، تهرانپارس، نارمک و ...اجرا و پیش بینی می شود تا نیمه شهریور ماه در سایر محلات اجرا شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: