جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 مرداد 1396     
پیشرفت پروژه تونل آرش- اسفندیار به مرز 83 درصد رسید

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تلاش برای گشایش فاز نخست تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش تا قبل از پایان نیمه اول سال جاری خبر داد.

 

 مهندس سید مهدی پورهاشمی با اعلام پیشرفت 83 درصدی عملیات احداث تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش، از تلاش برای تکمیل عملیات اجرایی طبقه دوم تونل دو طبقه در زیر بزرگراه مدرس تا قبل از پایان نیمه اول امسال خبر داد و گفت: این بخش از پروژه احداث تونل آرش- اسفندیار، وظیفه برقراری ارتباط 2 بخش غربی و شرقی خیابان آرش در مسیر غرب به شرق را بر عهده دارد.

وی با بیان آنکه عملیات بتن ریزی نهایی در بخش ارتباطی خیابان آفریقا به خیابان اسفندیار با استفاده از یک دستگاه قالب یک خطه آغاز شده است، یادآور شد تاکنون بیش از 85 درصد از سطح دیواره‌ها و سقف کل تونل زیر پوشش نهایی بتن رفته است.

گفتنی است بهره برداری از هفتمین طرح تونلی شهر تهران، سبب تسهیل دسترسی های شرقی- غربی در یکی از پرتراکم ترین مناطق پهنه شمالی پایتخت(منطقه 3) خواهد شد.

تونل آرش- اسفندیار که از خیابان آرش شرقی آغاز شده و با عبور از زیر بزرگراه مدرس، خیابان آرش غربی، بلوار آفریقا، بلوار اسفندیار و خیابان حضرت ولیعصر(عج) به وسیله یک رمپ خروجی به ابتدای بزرگراه نیایش می رسد، شامل حدود 1400 متر معبر تونلی و بیش از 1100 متر مسیر دسترسی است. بهره برداری از این پروژه، تبعات ترافیکی ناشی از قطع ارتباط معابر شرقی- غربی منطقه توسط بزرگراه شهید مدرس و خیابان حضرت ولیعصر(عج) را به حداقل خواهد رساند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: