جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 مرداد 1396     
خانم بازیگر: ناكامی در عشق از حال و هوای دخترانه دورم كرد

خبرگزاری صبا: سوسن پرور درباره موضوع آرايش زنان گفت: فكر كنم من تنها زن بازيگري هستم كه آرايش نمي كنم و با احترام به همه كساني كه آرايش مي كنند اين انتخاب من است و دليلش هم اين است كه هميشه فكر كرده ام هر چه به خود واقعي ام نزديك تر باشم زيباتر است.
 سوسن پرور


پرور در اين گفتگو ضمن انتقاد از سرك كشيدن افراد جامعه در فضاي شخصي يكديگر گفت: اين خيلي بد است كه ما يكديگر را قضاوت مي كنيم اما اجازه قضاوت شدن را خودمان وقتي به ديگران مي دهيم كه آنها را قضاوت مي كنيم. مثلا وقتي من همه را شماتت كنم كه چقدر سنگدليد كه گوشت مي خوريد، آنوقت شيشليك خوردن من در رستوران همه را كنجكاو و دوربين به دست مي كند اما اگر من هماني باشم كه هستم، با كنكاش ديگران هم چيز خاصي كشف نخواهد شد.

اين بازيگر با ابراز تاسف از اتفاقات تلخي كه اين روزها براي كودكان مي افتد و به گوش جامعه مي رسد، با نگاهي جامعه شناختي به موضوع امنيت در جامعه، بخشي از اين ناامني ها را حاصل تنهايي انتخابي افراد دانست و گفت: از زماني كه انتخاب كرديم تنها زندگي كنيم و حتي همسايه هايمان را نشناسيم، پذيرفتيم كه تامين بخشي از امنيت پيرامونمان به عهده خودمان باشد و خودمان به تنهايي بار زندگيمان را به دوش بكشيم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: