جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 مرداد 1396     
شرایط اقتصادی برای آزادسازی قیمت خودرو مهیا نیست

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در خصوص آزادسازی قیمت گذاری خورو بر اساس عرضه و تقاضا، اظهار داشت: در دنیا قیمت‌گذاری خوردو بر اساس عرضه وتقاضا تعیین می‌شود و در این میان چیزی به‌عنوان دخالت دولت وجود ندارد.

 

عزیز اکبریان با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی دنیا برای اینکه به‌توانند محصولات خود را به‌فروش ‌برسانند جنس ارزان و با کیفیت روانه بازار می‌کنند، گفت:این مسئله یک قانون نانوشته است که وجود دارد و به آن عمل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید روزی به‌یک جایی برسیم که دولت در قیمت گذاری خودرو تاثیرگذار نباشد، ادامه داد: با توجه به شرایط امروز در کشور ما و پایین بودن قدرت خرید برخی از مردم شورای رقابت تصمیم گرفته است تا در قیمت‌گذاری خودروهای بالاتر از 45میلیون تومان دخالتی نداشته باشد و تنها در قیمت‌گذاری خودروهای پایین‌تر از 45 میلیون تومان که مردم طبقات متوسط و پایین جامعه خریدار آن هستند ورود کنند، در شرایط فعلی این بهترین تصمیم است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: روزی که شرایط اقتصادی کشور و وضعیت درآمدی مردم بهبود بیابد باید قیمت‌گذاری‌ها را آزاد اعلام کنیم ولی در حال‌حاضر شرایط مهیا نیست.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: