جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 12 مرداد 1396     
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی مدیریت پسماند های پزشکی در سازمان مدیریت پسماند

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛اولین کارگاه آموزشی مدیریت پسماند های پزشکی با حضور مدیران خدمات و بهداشت بیمارستان های مناطق 5،21،22و 2 شهرداری تهران، توسط سازمان مدیریت پسماند با همکاری اداره حفاظت محیط زیست تهران و یک شرکت خصوصی جمع آوری پسماند پزشکی، در مرکز آموزش تخصصی و نمایشگاه دائمی سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

 

در این کارگاه که 36 نفر از مدیران خدمات و بهداشت بیمارستان ها حضور داشتند، اساتید و کارشناسان سازمان و اداره محیط زیست ضمن ارائه نقطه نظرات دو حوزه در زمینه چگونگی اجرای ضوابط و دستور العمل های اجرایی قانون مدیریت پسماند با محوریت و تاکید بر موضوع کاهش تولید مواد زائد جامد و تفکیک پسماند های پزشکی و عادی در مبدا، در خصو ص رعایت الزامات قوانین و ضوابط مربوط به پسماند های پزشکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این کارگاه آموزشی مشکلات و مسائل اجرایی مربوط به جمع آوری، حمل و امحاء پسماند های پزشکی توسط مسئولین اداره حفاظت محیط زیست تهران و معاونت خدمات شهری و امورخودرویی و مدیر امور بیمارستانی این سازمان با حاضرین بررسی گردید.

به منظور ترغیب و تشویق مسئولین بیمارستان ها به رعایت الزامات مدیریت پسماند و استمرار رعایت موارد مطرح شده در این کارگاه، هدایایی به رسم یادبود به مدیران بهداشت و خدمات بیمارستان های عرفان، نیایش و بهمن به دلیل بیشترین همکاری در زمینه تفکیک پسماند پزشکی از عادی، اهدا شد.

این کارگاه آموزشی طی زمان بندی مشخص ابتدا برای مدیران خدمات و بهداشت بیمارستان های شهر تهران و سپس جهت سایر مراکز درمانی به تناوب برگزار خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: