جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 12 مرداد 1396     
ماجرای کاندیداتوری آقای بازیگر در شورای شهر

خبرگزاری ایسنا: بیوک میرزایی در برنامه‌ای که به مناسبت روز تولدش از تلویزیون پخش شد، به تصریح نکاتی درباره بازیگر پرداخت؛ اینکه این رشته خریدنی نیست و امروز برای ایفای یک نقش باید دریایی از دانسته‌ها را داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی برنامه، قرمول یک به رسم چهارشنبه‌ها، این بار تولد بیوک میرزایی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و رادیو را جشن گرفت.

میرزایی در ابتدای سخنانش گفت: یادم نبود که دیروز تولدم است و وقتی دخترم صبح به من تبریک گفت تازه یادم افتاد.

وی با بیان اینکه یک بازیگر باید تحت هر شرایطی کار کند و من هم تلاش می کنم همیشه کاری داشته باشم، ادامه داد: یک "روزی نامه" دارم و بیش از ۱۰، ۱۵ سال است هر شب برای روز فردا برای خودم برنامه می‌چینم. بازیگر، جماعت اگر به‌روز نباشد افسرده می‌شود و سلامتی‌اش را از دست می‌دهد.
بازیگر سریال «کیمیا» تأکید کرد: بیش از ۴۰ سال است در این حوزه هستم و با این شرایط سنی فکر می کنم به یک توانمندی رسیده ام که باید آن را خرج کنم.
وی افزود: شاید ۱۰، ۱۵ سال پیش به جای بازی، ادا درمی‌آوردیم اما حالا برای ایفای یک نقش باید دریایی از دانسته‌ها را داشته باشیم.

ماجرای کاندیداتوری آقای بازیگر در شورای شهر  
بیوک میرزایی در فرمول یک

میرزایی همچنین در بخشی از سخنانش تصریح کرد: خیلی‌ها پول می دهند تا نقش بخرند اما باید بدانند این حرفه خریدنی نیست.

این بازیگر رادیو با اشاره به اینکه درس علوم سیاسی را نیمه‌کاره رها کرده، افزود: در گذشته برخی از دوستان به من گفتند بیا در شورای شهر ثبت‌نام کن. شوخی شوخی مدارک مرا گرفتند و ثبت نامم کردند. فکر نمی‌کردم تایید صلاحیت شوم اما این اتفاق افتاد! به ویژه که من مدام نقش منفی بازی می کردم و فکر می کردم این در تصویری که از من دارند تاثیر دارد. اما ۳۸۰ هزار رأی هم آوردم!

میرزایی در پایان، هنگام بریدن کیک تولد خود گفت: ممنونم که این روز را برایم یادآوری کردید. ما جانمان را برای مردممان می دهیم. هنر به رنج کشیدن است و این رنج وقتی شیرین می شود که مردم باورمان کنند و از ما خوششان بیاید. آرزو می کنم بتوانم با سلامتی در کارم موفق شوم و به مردم خدمت کنم.

طاهره میرزایی، دختر او دیگر مهمان برنامه بود که در حرف‌های کوتاهی بیان کرد: گرافیک خواندم و ارشد بازیگری تئاتر دارم. یکدنده بودنم به بابا رفته است. بعد از مادرم که در بین ما نیست، پدرم همه چیز ما است، امیدوارم همیشه سلامت باشد.

پوریا، پسر میرزایی نیز گفت: چند سالی است در عرصه بازیگری کار می‌کنم، رشته تحصیلی ام نیز همین بود. «فوق سری» آقای فخیم‌زاده آخرین کارم بود.


وی افزود: خانواده ای که در آن بزرگ شدیم باعث شد ناخواسته به سمت هنر گرایش پیدا کنیم. خیلی از دوستان قدیمی پدر می گویند من شبیه جوانی های پدرم هستم.
وی در پایان اظهار کرد: پدرم در حرفه خود آرزوهای بزرگی دارد و معتقد است بازیگری مثل دریایی است که پایان ندارد. امیدوارم به آرزوهایش برسد تا با شادی اش خوشحال شویم.

ایمان رمضان پور از هنرمندان رادیو، مهمان ویژه تولد در ادامه بیان کرد: آرزو می‌کنم بیوک برای خودش و خانواده و خیلی‌ها از جمله رادیویی‌ها که همه می دانیم او چقدر یک است و چقدر رفیق است، سلامت بماند. او ناراحت می‌شود اگر نتواند کاری برای کسی انجام بدهد. ان شاءالله همچنان قائم بماند.

جواد پیشگر، کارگردان و بازیگر رادیو نیز دیگر مهمان «فرمول یک» بود که برای دوست خود این چنین آرزو کرد: برای بیوک عزیز دوست کهنه و دیرینه ام که قدمت دوستی مان بیش از ۳۰ سال است، آرزوی سعادت و سلامتی می کنم. هر هنرمندی دغدغه هایی دارد که دلش می خواهد یک روز آنها را به سامان برساند. امیدوارم دغدغه های باقی مانده بیوک که به سامان نرسیده هرچه زودتر عملی شود.

 
ماجرای کاندیداتوری آقای بازیگر در شورای شهر



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: