جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 مرداد 1396     
پویش "از خودمان شروع کنیم..." به دروازه غربی پایتخت رسید

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون حمل ونقل و ترافيک منطقه21 از اجرای موفق پویش بزرگ وگسترده "از خودمان شروع کنیم..." در سطح محدوده شهریورودی غربی پایتخت خبر داد.

 

 غلامحسین سلمانی معاون حمل ونقل و ترافيک این منطقه با بیان اینکه اجرای یکپارچه و همزمان پویش "از خودمان شروع کنیم..." در سطح مناطق 22گانه کلانشهر تهران دارای اثرات مثبتونتایج درخشاندر زمینه تعمیق فرهنگ سازی در امر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است، گفت: پویش "از خودمان شروع کنیم..." از اواسط تیر ماه تا ابتدای شهریور ماه سال جاری روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته در سطح مناطق مختلف تهران به صورت خیابانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از 22 تیرماه به صورت یکپارچه وهماهنگ در سطح مناطق 22گانه کلانشهر تهران آغاز شده؛ افزود: "پویش از خودمان شروع کنیم..."بر اساس سه محور اصلی "احترام به عابر پیاده"،"برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم" و "پنجشنبه های پاک"برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

سلمانی در خاتمه یادآور شد: شهروندان ساکن در محدوده منطقه 21 می توانند در چهارراه صدف و میدان کمال الملک از اجرای برنامه های هنری وآموزشی "پویش از خودمان شروع کنیم..." در زمان های مقرر آن استفاده کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: