جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 مرداد 1396     
اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز؛محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه 11 مرداد تا روز یکشنبه 15 مرداد در جاده های مازندران اعمال می شود.

 

مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد این محدودیتها در بیشتر جاده های کشور از جمله مازندران،اعمال می شود و رانندگان موظف به اجرای آن هستند.

بر این اساس، تردد موتور سیکلت از ساعت 12  ظهر روز چهارشنبه 11 مرداد تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 15 مرداد از محورهای کرج -  چالوس ، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

در محور کندوان : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23  روز جمعه  13 مرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23  روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه 14 مرداد تا ساعت 1 بامداد روز یکشنبه 15 مرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه تا ساعت 1 بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

درمحور کندوان،تردد انواع تریلر ،کامیون و کامیونت و بالعکس به استثناء حاملان موادسوختی و یا فاسد شدنی کماکان ممنوع است .

در محور هراز : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14  تا 24  روز شنبه 14 مرداد  از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز شنبه از آب اسک به رودهن ( محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز ، تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12تا 24 روز چهارشنبه 11 مرداد و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24  روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه مورخ های 12،13و 14 مرداد ممنوع می باشد.

در محور فیروزکوه : تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 24 روز چهارشنبه 11 مرداد  و همچنین از ساعت 8 صبح تا  24 روز شنبه 14 مرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: