جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 مرداد 1396     
با هدف احترام به حقوق عابران پیاده انجام می شود؛
برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در مرکز تهران

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 از برگزاری همایش دوچرخه سواری با عنوان «سه شنبه های بدون خودرو و پنجشنبه های پاک» با شرکت شهروندان و مسئولان شهری در هسته مرکزی پایتخت خبر داد.

 

 سجاد زارع صفت با بیان این که این همایش از جمله برنامه های دومین مرحله پویش «از خودمان شروع کنیم» است؛گفت: این برنامه در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و قوانین و همچنین تکالیفی که رانندگان وسایل نقلیه در قبال عابران پیاده دارند و احترام به آن ها برگزار می شود.

وی با تاکید بر این که حمایت از هر نوع رفتار حمل و نقلی که باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک می شود؛ مهم ترین محور اجرای برنامه دوچرخه سواری است؛ افزود: مسابقه مذکور روزهای سه شنبه و پنجشنبه دهم و دوازدهم مرداد ماه جاری و از ساعت 17 و 30 دقیقه بعدازظهر تا ساعت 20 برگزار می شود.

زارع صفت ادامه داد: برنامه یاد شده از خیابان ولی عصر(عج)، تقاطع خیابان امام خمینی(ره) آغاز و سپس به سمت میدان حر و در نهایت به میدان انقلاب ختم می شود. همچنین در مسیر بازگشت نیز شرکت کنندگان از میدان انقلاب به سمت میدان قزوین و سپس بوستان رازی رکاب می زنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: