جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 مرداد 1396     
بهره‌برداری از ۱۲ پروژه فنی و عمرانی تا پایان نیمه اول سال

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛بزرگراه شهید حسین همدانی(ادامه غربی بزرگراه شهید حکیم) و تونل شهدای غزه توسط شهردار تهران به بهره‌برداری رسید تا شبکه بزرگراهی غرب پایتخت تکمیل و توزیع ترافیک را در این قسمت بهسازی کند.

 بزرگراه شهید حسین همدانی(ادامه غربی بزرگراه شهید حکیم) به طول ۱۵ کیلومتر حدفاصل تقاطع آزاد راه آزادگان تا اتوبان تهران-کرج و جاده مخصوص تهران-کرج با ۱۰ تقاطع غیر همسطح پیش از ظهر امروز(نهم مرداد) با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری رسید.

 

با افتتاح این پروژه توسعه شبکه بزرگراهی غرب شهر تهران به اتمام رسید و دروازه ورودی جدید برای غرب پایتخت تعریف شد که پیش‌بینی می‌شود با آغاز بهره‌برداری از این پروژه توزیع ترافیک در غرب تهران بهسازی شود.

تونل شهدای غزه نیز به صورت دوقلو با هزارو ۸۰ متر طول، ۱۲ پل و بدون قطع درختان پارک جنگلی چیتگر احداث شد.

 علیرضا جاوید در این مراسم با اشاره به اینکه تهران رو به رشد بوده و در مسیر آبادانی است، گفت: ۱۷۰پروژه در حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در دوازده سال اخیر رقم خورده است که نیمی از پروژه های اجرا شده از سال ۴۹ تا کنون را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در توسعه شبکه بزرگراهی از ۳۰۴ کیلومتر در سال۸۴ به ۶۰۰ کیلومتر، تعداد پل ها از ۱۵۷ به ۳۵۰ و درمورد تونل های شهر از یک کیلومتر تونل نیمه کاره به بیش از ۲۰کیلومتر رسیده یم که دستاورد قابل قبولی محسوب می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: امروز صد و سی و نهمین و صدو چهلمین پروژه از ۱۷۰پروژه این معاونت به بهره‌برداری رسید. از ۳۰پروژه دیگر نیز ۱۲ پروژه تا پایان نیمه اول سال ۹۶ به اتمام خواهد رسید و ۱۸ پروژه دیگر برای نیمه دوم امسال باقی می‌ماند که تعداد زیادی از آن‌ها بیش از۸۵ تا۹۰ درصد پیشرفت دارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: