جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 مرداد 1396     
8000 متر از کانال های شمال شرق تهران لایروبی شد

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: در چهارمین هفته طرح فوریتی نگهداشت معابر 8000 متر از کانال های اردیبهشت و علم و صنعت لایروبی شد.

 

حسین سیگارودی با بیان این خبر افزود: به منظور جلوگیری از احتمال آبگرفتگی معابر ، مانداب و گل و لای در کانال ها ، انهار ، منهول ها و کانیوها ، لایروبی و پاکسازی کانال ها ی علم و صنعت و اردیبهشت و حوضچه ها ی خیابانهای آزادگان ، تکاوران، الغدیر و .. در محلات نارمک، علم و صنعت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح های آموزشی برای شهروندان گفت: به منظور آشنایی شهروندان با مشکلات ناشی از تخلیه زباله ها در معابر، انهار و کانال ها ، آموزش های شهروندی با توزیع بروشور، اقلام تشویقی ، کیسه های پارچه ای، اهداء کتاب های محیط زیستی به شهروندان در بوستان سمیه آموزش داده شد.

معاون امورشهری و محیط زیست منطقه پاکسازی و رفت و روب معابر را از دیگر اقدامات طرح های فوریتی هفتگی عنوان کرد و گفت: بیش از 750000 متر مربع از معابر و پیاده ها و باغچه های ناحیه 4، نظافت و رفت و روب شد و جداول، گاردیلها و ایستگاه های اتوبوس، مخازن و زیر مخزنی ها و پل های هوایی نیز شستشو شدند.

سیگارودی خاطرنشان کرد: طرح فوریتی نگهداشت محلات نه گانه منطقه 4،به صورت هفتگی وبا مشارکت تمامی نواحی به صورت متمرکز در محله ها اجرا می شود و تا کنون 9 محله تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: