جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 مرداد 1396     
مجتبی عبداللهی
در شهرداری تهران براساس برنامه پیش رفتیم

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: طبق تقویم سالیانه برنامه ریزی کرده و برنامه‌هایی را نیز در دستور کار داریم، با این حال اگر تمام برنامه‌ها به دوره مدیریت ما نرسد، بازهم زیرساخت‌ها را برای آینده آماده خواهیم کرد.

 

مجتبی عبداللهی گفت: با توجه به اینکه این دوره از شهرداری تهران روزهای پایانی خود را سپری می‌کند، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران براساس برنامه سالیانه کار را جلو خواهد برد و این امر بر عملکرد این معاونت تاثیر نخواهد گذاشت.

وی افزود: اگر مدیریت عالی نیز جابه‌جا شود، طبق برنامه پنج ساله‌ای که تدوین و تنظیم کرده عمل خواهد کرد.

عبداللهی در خصوص برنامه‌های آینده معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران توضیحاتی را ارائه کرد و اذعان داشت: طبق برنامه، برنامه‌های تابستانی را اعلام کرده‌ایم، در این مدت دهه کرامت را پشت سر گذاشتیم و برنامه‌ها و جشن هایی را نیز در دهه ولایت درنظر گرفته‌ایم.

وی، داستان تابستان، استقبال از مهر، هفته دفاع مقدس، محرم، عطر سیب و اربعین را از دیگر برنامه های این معاونت دانست و گفت: طبق تقویم مقدمه برنامه‌ها و مناسبت‌ها را تدوین کرده و با برگزاری جلسات مراسماتی را در مناطق 22گانه پایتخت برگزار می‌کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: اگر تمام برنامه‌ها به دوره مدیریت ما نرسد، بازهم زیرساخت‌ها را برای آینده و مدیریت بعدی آماده خواهیم کرد و در حال حاضر نیز «استقبال از مهر» و کمک به مدارس و «عطرسیب» در محرم را در دستور کار قرار داده ایم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: