جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 مرداد 1396     
عقد پس از ۱۵ بار خواستگاری در برنامه علی ضیا!

جام نیوز: دوشنبه دوم مرداد در آستانه دهه کرامت این برنامه با اجرای سیدعلی ضیاء پر از اخبار و اتفاقات خوب بود.
 
خبر خوشی که ضیا در ابتدای برنامه اعلام کرد این بود که «فرمول یک» با همکاری موسسه حضرت رقیه، ۸۸۸ نفری را که تا به حال در عمرشان به سفر مشهد نرفته اند راهی زیارت حرم امام رضا (ع) می کند.

وی همچنین میزبان زوج ایلامی بود که در چهار سال گذشته، 15 بار مراسم خواستگاری شان برگزار شده اما به دلیل مشکلات مالی برای تهیه جهیزیه و مسکن، تا به حال موفق به ازدواج نشده بودند.
 
 
پس از گفتگو با این زوج، ضیاء در سخنانی گفت: می خواهیم به مناسبت دهه کرامت، جشن عقد این زوج را در همین برنامه برگزار کنیم. جهیزیه به صورت کامل از سوی یک خیّر آماده شده و خانه ای هم تدارک دیده شده که این دو می توانند یک سال بدون دادن کرایه در آن زندگی کنند.
 
در ادامه نماینده موسسه خیریه حضرت رقیه اعلام کرد که در این موسسه بنا است به هشت دختر عقد کرده ای که برای تهیه جهیزیه مشکل دارند نیز جهیزیه کامل اهدا شود.

پس از این وحید تاج خواننده موسیقی سنتی و آکاپِلّا مهمان ضیاء شد و در این بین با پدر عروس خانم تماس گرفته شد تا در صورت رضایت او، خطبه عقد در برنامه بین این زوج پس از 4 سال و 15 خواستگاری جاری شود.
در ادامه پدر عروس در گفتگوی زنده تلفنی رضایت خود را اعلام کرد و با حضور یک عاقد، عقد زوج جوان روی آنتن زنده شبکه یک برنامه «فرمول یک» جاری شد.

این برنامه در سری جدید که به عنوان برنامه عصرگاهی شبکه یک سیما روی آنتن می رود، هر روز یک اتفاق خوب و تاثیرگذار را رقم می زند. در روزهای قبلی یک بیمار جوان سرطانی ناامید و بانویی که طی 20 سال گذشته با انرژی و لبخند با این بیماری مبارزه کرده کنار هم قرار گرفتند، همچنین یک کارآفرین ورشکسته و کارآفرین موفق دیگری که بنا شد فرد ناموفق را یاری کند و خواننده ای که علی رغم تلاشهایش شناخته نشده مانده و یک خواننده موفق که قرار بر همکاری وتعامل این دو شد، مهمان ضیاء بودند و هر روز گره از کار کسی در «فرمول یک» باز شد.

«فرمول یک» به تهیه کنندگی افشین حسین خانی، شنبه تا چهارشنبه بین ساعت 17:30 تا 19 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: