جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 آذر 1393     
ادامه روند همسطح سازی معابر جهت معلولین و سالمندان

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،تورج فرهادی شهردار منطقه 14 گفت: روند همسطح سازی معابر جهت تردد معلولین و سالمندان در شهرداری منطقه 14 با فعالیتهای مستمر معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه در حال انجام است.

فرهادی با تاکید بر عبور و مرور آسان عابران پیاده به ویژه معلولان و جانبازان گفت: به منظور رفع مشکلات تردد معلولان و جانبازان ،223 نقطه از معابر منطقه با متراژ 2000متر مربع همسطح سازی شد.

وی  به تجهیز منازل معلولین و جانبازان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از جمله این اقدامات شامل ساماندهی پیاده روهای درب منازل معلولین، نهر سازی معابر، ترمیم درب ورودی منازل برای عبور ویلچر، نصب رفکتورهای بازتاب دهنده ی ترافیک، نصب پل روی نهرها، خط کشی راه درمسیرمعلولین، تغییر و بهسازی سرویس های بهداشتی منازل و همچنین نصب بالابر و آسانسور در منازل معلولین بوده است.

شهردار منطقه 14 همچنین اظهار داشت: تلاش مدیریت شهری تردد بی خطر عابران پیاده در شهر و به ویژه افرادی است که دارای مشکل هستند به همین منظور نصب گذر ویلچر در معابر، طراحی کف پوش جهت مشخص کردن مسیر روشندلان، طراحی مسیر برای بانوان با کالسکه کودک و ... در منطقه انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: