جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 آذر 1393     
زمزمه واگذاری مجدد ساخت متروهای اقماری به شهرداری تهران

به گزارش شهرداری نیوز ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از احتمال واگذاری مجدد ساخت متروهای اقماری به شهرداری تهران خبر داد.

سیدجعفر تشکری‌هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به احتمال مجدد واگذاری ساخت متروهای اقماری به شهرداری تهران، افزود: مطابق قانون ساخت متروهای اقماری نیز همانند متروی درون شهری باید توسط شرکت مترو انجام شود.

وی با اشاره به خلع این مسئولیت از شهرداری تهران در دولت قبلی و واگذاری مجدد آن در همان دولت به شهرداری گفت: متأسفانه این ابهام مجدداً در دولت یازدهم به وجود آمد که البته شهرداری تهران هیچ گونه حساسیتی و اصراری در این راستا ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یکپارچه سازی مترو عمومی و درون‌شهری را یکی از عوامل مهم در ساخت مترو عنوان کرد و اظهار داشت: در واقع یکپارچه‌سازی شبکه مترو با مدیریت واحد از اهمیت بیشتری نسبت به اینکه چه کسی آن را اجرا کند، برخوردار است.

تشکری‌هاشمی خاطرنشان کرد: هرچند شهرداری تهران در صورت تخصیص اعتبار، ساخت متروهای اقماری را آغاز خواهد کرد اما از هیچ اصراری در زمینه اجرا برخوردار نیست، ضمن این که از دیدگاه کارشناسی علمی و تخصصی، یکپارچگی در ساخت و بهره‌برداری مترو باید وجود داشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: