جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 آذر 1393     
بزرگراه فتح با دوربین های نظارت تصویری کنترل می شود

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9 از تجهیز بزرگراه فتح در محدوده این منطقه از پایتخت به دوربین های نظارت تصویری خبر داد و گفت: دوربین های نظارت تصویری در حدفاصل پل کن تا میدان فتح نصب شده است.

سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقا احاطه مدیریت شهری بر همه رویدادها و وقایع اثرگذار شهری در معابر شریانی و بزرگراهی ، نصب دوربین های نظارتی در بزرگراه فتح در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: یکی از اصلی ‌ترین ابزار جمع‌ آوری اطلاعات از سطح شهر استفاده از دوربین های نظارت تصویری است که با توجه به داده های ترافیکی مرتبط می توان در راستای مدیریت ترافیک شهر اقدام کرد.

حسینی تصریح کرد: تجربه نشان داده که استفاده از فناوری نوین نظارت تصویری در مدیریت معابر سطح شهر و کنترل ترافیک شهری و نظارت بر تردد خودروهای حمل و نقل عمومی موثر واقع می شود.

وی ادامه داد: برهمین اساس نسبت به نصب 4 دوربین نظارت تصویری در بزرگراه فتح حدفاصل پل کن تا میدان فتح اقدام شد.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: با استفاده از دوربین های نظارت تصویری ، انتقال تصاویر بر روی سایت اینترنتی جهت دسترسی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه به تصاویر سطح شهر در معابر اصلی و همچنین اطلاع رسانی به شهروندان انجام می شود.

به گفته وی تاکنون در این بخش از پایتخت ، 18 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 8 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت و عبور از چراغ قرمز نصب شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: