جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 آذر 1393     
راه کار جدید AAATA برای کاهش آلودگی هوا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، هیئت مدیره AAATA در نشست روز 20 نوامبر خود همگی به تکنولوژی نیرومحرکه ای که از سال 2015 در 27 اتوبوس جدید به کار خواهد رفت رای دادند.

تحویل این اتوبوس ها که شامل 24 اتوبوس با آلایندگی کم و 3 اتوبوس هیبریدی است اولین گام از برنامه های پنج سال آینده AAATA خواهد بود. این اتوبوس ها برای ارائه خدمات جدید و توسعه یافته و یا جایگزینی با اتوبوس های قدیمی تر این ناوگان استفاده خواهند شد. طی پنج سال آینده بیش از 60 اتوبوس از Gillig LLC خریداری خواهد شد.

AAATA اخیرا از کمک های مالی برای پرداخت افزایش هزینه های اتوبوس های معمولی و هیبریدی برخوردار شده بود که البته این بودجه دیگر موجود نمی باشد. هزینه اولیه خرید یک اتوبوس معمولی با آلایندگی کم حدود 455298 دلار است در حالی که هزینه اولیه خرید اتوبوس هیبریدی الکتریکی 650763 دلار است. خرید 27 اتوبوس معمولی حدود 12.3 میلیون دلار و خرید اتوبوس های هیبریدی حدود 17.6 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

AAATA پیشرویی در صنعت حمل و نقل عمومی به شمار می رود و به طور مداوم در حال بررسی راه هایی برای سازگاری بهتر با محیط زیست است. اولین اتوبوس هیبریدی الکتریکی این موسسه در سال 2007 آغاز به کار کرد و اکنون این ناوگان درصد بالایی از اتوبوس های هیبریدی در این منطقه را به خود اختصاص می دهد. کارکنان و هیئت مدیره AAATA جوانب مثبت و منفی مالی و زیست محیطی بهره گیری از اتوبوس های هیبریدی و معمولی را بررسی کرده اند. پیشرفت های اخیر تکنولوژی و استانداردهای سختگیرانه فدرال باعث بهره وری بیش تر و سازگاری بهتر اتوبوس های دیزلی معمولی با محیط زیست شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: