جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 آذر 1393     
حل مشکل حمل و نقل در تگزاس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهر فریسکو در تگزاس که حمل و نقل عمومی آن تا ماه سپتامبر بلاتکلیف بود اکنون با موسسات حمل و نقل عمومی به توافق رسیده است.

افرادی که از حمل و نقل عمومی این شهر استفاده می کنند می توانند آسوده خیال باشند چرا که اکنون این شهر قراردادی 12 ماهه با Texoma Area Paratransit System (TAPS) به منظور ارائه خدمات حمل و نقل پاسخ و تقاضا بسته است.

در نشست روز 2 سپتامبر شورای شهر چند راه حل برای این مشکل حمل و نقل در فریسکو ارائه شد. سیستم حمل و نقل منطقه ای کولین کانتی (CCART) در ماه ژوئن سال 2013 ارائه خدمات در این منطقه را متوقف ساخت و اگر شورای تگزاس مرکزی (NCTCOG) هزینه خدمات حمل و نقل عمومی را از طریق TAPS در این ایالت پرداخت نمی کرد شهروندان با مشکل جدی نداشتن حمل و نقل عمومی مواجه می شدند.

در نشست روز 2 سپتامبر شورای شهر، مدیر خدمات مهندسی شهر، Paul Knippel اظهار داشت به طور متوسط هزینه حمل و نقل توسط موسسات حمل و نقل بین 25 تا 30 دلار برای هر سفر است. کاربران خدمات حمل و نقل عمومی به طور متوسط 5 دلار از این هزینه را پرداخت می کنند که باقی آن توسط مالیات دهندگان و ادارات شهری پرداخت می شود.

به گفته Knippel، شهروندان سالمند و معلول کاربران اولیه خدمات حمل و نقل عمومی هستند. وی اظهار داشت کرایه ها بسیار پایین تعیین شده اند چرا که این خدمات برای بخش ویژه ای از جمعیت ارائه می شوند. در این شهر حدود 200 شهروند به خاطر ناتوانی یا سنشان وابسته به حمل و نقل عمومی هستند. در این جلسه شورا، Knippel گفت 350 هزار دلار برای تامین حمل و نقل عمومی نیاز است.

قرارداد جدید بین TAPS و شهر فریسکو از اول دسامبر اجرا می شود و هزینه ثابت سالانه آن حدود 150 هزار دلار خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: