جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 آذر 1393     
تغییر کرایه های متروی مرکزی تگزاس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، به عنوان فاز دوم سیاست تغییر کرایه ها که سپتامبر سال 2013 توسط هیئت مدیره متروی مرکزی تایید شده است، کرایه های این ناوگان از 11 ژانویه تغییر خواهد کرد.

حتی با اعلام نرخ کرایه های جدید در سال 2015، کرایه متروی مرکزی پایین تر از میانگین دولتی موسسات حمل و نقل تگزاس باقی میماند. قیمت کرایه اولیه طی 30 سال تاریخ فعالیت این مترو تنها دو بار دیگر تغییر کرده بود که یک بار در سال 2008 و بار دیگر در سال 2010 بود.

متروی مرکزی به قرارداد خود با  شهر آستین، دانشگاه تگزاس، جامعه دانشگاهی آستین و اسالت تراویس برای ارائه خدمات حمل و نقل به کارکنان و دانشجویان از طریق برنامه MetroWorks خود ادامه می دهد. این برنامه که در سال 2014 معرفی شده شامل تخفیف کرایه برای موسسات آموزشی، سازمان های دولتی و تجارتی است.

متروی مرکزی این منطقه در سال 2014 برای خرید و گسترش راه ها و بهره گیری از تکنولوژی های جدید برای پرداخت آسان تر کرایه توسط مسافران سرمایه گذاری های زیادی انجام داده است. این موسسه در ماه ژانویه برنامه تلفن همراه CapMetro جدید را معرفی کرد و تبدیل به سومین موسسه حمل و نقل در این منطقه شد که دارای سیستم پرداخت با تلفن همراه است.

فاز اول سیاست تغییر کرایه های مصوب هیئت مدیره در 26 ژانویه سال 2014 اعمال شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: