جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 آذر 1393     
اولین خط BRT میشیگان به موفقیت رسید

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، اولین سیستم حمل و نقل اتوبوسی پر سرعت (BRT) ایالت میشیگان –سیلور لاین در گرند رپیدز- که توسط CDM Smith طراحی شده و از 25 اوت آغاز به فعالفیت کرده است روزانه به طور متوسط 2500 مسافر را جا به جا می کند.

در پایان ماه سپتامبر جابه جایی در روزهای هفته به ثبات رسید و در آخر هفته ها به طور میانگین 1300 مسافر از این سیستم استفاده می کنند.

افتتاحیه این سیستم BRT در 25 اوت نهایت یک دهه برنامه ریزی توسط موسسه مشارکت حمل و نقل داخل شهری (Rapid) بود و اهمیت این طرح از نظر بومی، ایالتی و فدرال و هماهنگی موفیت این پروژه از شرکت کنندگان دراین مراسم مشخص بود.

مدیرعامل The Rapid، Peter Varga در مورد این پروژه گفت: "بیش از 10 سال است که روی سیلور لاین کار می شد. در این مدت، بر پیشرفت این پروژه تمرکز کردیم و از پایان یافتن موفق آن خرسندیم. افتتاحیه این سیستم عالی بود و امیدواریم طی ماه های آینده شاهد رشد آن باشیم."

این سیستم BRT با طول 15.4 کیلومتر و هزینه 40 میلیون دلار، گرند رپیدز را به Medical Mile این شهر و شهرهای همسایه Wyoming وKentwood  از طریق خیابانDivision  متصل می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: