جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 آذر 1393     
اتمام عملیات رفع معارض بزرگراه دولت آباد تا پایان سال

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، 1660 پلاک معارض تا پایان سال در پروژه بزرگراه دولت آباد تملک می شود تا عملیات رفع معارضان در این پروژه به اتمام برسد.

علی اکبر انجمنی با اعلام این خبربیان کرد: پروژه بزرگراه شهید کاظم نجفی رستگار یا به عبارتی پروژه بزرگراه دولت آباد یکی از پروژه های مهم شهر تهران است که از بزرگراه آزادگان در محدوده غرب تقاطع بزرگراه امام علی(ع) آغاز شده و پس از عبور از شمال شهرک دولت آباد و جنوب شهرک مشیریه و کاروان، در محدوده سه راه کارخانه سیمان به بزرگراه امام رضا(ع) می رسد.

وی با بیان اینکه حدود 500 میلیارد تومان برای تملک املاک معارض در این پروژه پیش بینی شده است، افزود: تا کنون 250 میلیارد تومان برای رفع معارضان هزینه شده و ما از برنامه زمانبندی جلوتر هستیم.

انجمنی اضافه کرد: حدود 80 درصد املاک معارض مسکونی هستند و ما سعی داریم تا پایان سال موضوع رفع معارضان پروژه را به اتمام برسانیم.

وی همچنین گفت: تملک معارضان هر بخشی از پروژه که انجام می شود عملیات عمرانی همزمان اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: با تکمیل ساخت بزرگراه شهید شوشتری و بزرگراه دولت آباد، ترافیک ترانزیتی استان های شرق و شمال شرق کشور به راحتی به سمت استان های جنوبی هدایت شده و این محدوده از پایتخت دارای محور کمربندی کارآمدی می شود.

با تکمیل پروژه های بزرگراه دولت آباد و شهید شوشتری،افرادی که از استان های جنوبی یا غربی مانند استان های قم، مرکزی، لرستان و ... وارد تهران می شوند می توانند پس از بزرگراه آزادگان به بزرگراه امام علی وارد شده و از آنجا به بزرگراه دولت آباد رفته و سپس به سمت شرق کشور بروند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: