جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 30 آبان 1393     
واگذاری اقدامات خدمات شهری کربلا در ایام اربعین حسینی به شهرداری تهران

 به گزارش شهرداری نیوز ،شهردار تهران با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته به منظور حضور بیش از یک میلیون زائر ایرانی در کربلای معلی همزمان با ایام اربعین حسینی، گفت: براساس توافق های صورت گرفته امکانات و تجهیزات لازم به کربلا منتقل شده و خدمات خوبی به همه زائران امام حسین (ع) ارایه خواهد شد. 

 

محمدباقر قالیباف در حاشیه دیدار خود با استاندار کربلا طی سخنانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست گفت: در ایام اربعین حسینی جمعیت چند میلیونی از زائران امام حسین (ع) در کربلا حضور دارند و در این میان موضوعات شهری نیز از مسایل مهم برای زائران است. از این رو در این دیدار توافق های خوبی صورت گرفت تا شهرداری تهران به مدت یک هفته در ایام اربعین، موضوعات مربوط به خدمات شهری کربلا را دنبال کند.

وی تاکید کرد: بر اساس توافق های صورت گرفته امکانات و تجهیزات لازم به کربلا منتقل شده و خدمات خوبی به همه زائران امام حسین (ع) ارایه خواهد شد.

قالیباف با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته به منظور حضور بیش از یک میلیون زائر ایرانی در کربلای معلی همزمان با ایام اربعین حسینی گفت: این دین را نسبت به زائران ایرانی و همچنین زائرانی که از سراسر دنیا به کربلا مراجعه می کنند داریم تا در حوزه خدمات شهری از کربلا به خوبی نگهداری کرده و این امکانات را برای آن ها فراهم کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: در حوزه برنامه های مشترک درازمدت نیز قرار شد تا به موضوعاتی همچون زیباسازی شهر کربلا، حمل و نقل و ترافیک و... کمک کنیم. براساس مذاکراتی که با شهرداری و استانداری کربلا و همچنین وزارت شهرداری های عراق داشته ایم، این پروژه ها نیز همچون سایر پروژه های بین المللی، روال قانونی خودش را طی می کند.

همچنین عقیل الطریحی، استاندار کربلا طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار سال گذشته خود با شهردار تهران، گفت: این ملاقات رسمی به منظور پیگیری مسایل مطرح شده در دیدار گذشته بود و طی آن توافق های بسیار خوبی نیز میان دو طرف صورت گرفت.

وی گفت: شهرداری تهران نظافت و خدمات شهری کربلا در زیارت اربعین را بر عهده گرفتند و به دنبال آن به زودی تیمی را به کربلا خواهند فرستاد. همچنین به منظور زیباسازی شهر کربلا نیز اقداماتی در پیش خواهد بود.

 

 



ggggggggggg.jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: