جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 29 آبان 1393     
افتتاح سومین جشنواره مشکات محیط زیست در غرب تهران

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از برگزاری سومین دوره جشنواره مشکات محیط زیست با هدف ایجاد همدلی، مشارکت و تعامل با شهروندان غرب تهران خبر داد.

رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به سومین جشنواره مشکات محیط زیست با اعلام این مطلب گفت: رفتارهای چگونگی حفاظت از محیط زیست از جمله مشکلات کلانشهرها و یکی از عوامل بحران‌های زیست نامناسب و عدم آگاهی شهروندان محیطی است.

مددی در ادامه بیان کرد: در این راستا سومین دوره جشنواره مشکلات محمد زیست با هدف ترغیب شهروندان به مشارکت در حفظ محیط زیست شهری با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در این خصوص ضمن اطلاع رسانی‌، جشنواره مشکات در سه گروه سنی کودکان 5 تا 11 سال نوجوانان 12 تا 17 سال و بزرگسالان در قالب نقاشی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، ایده‌های خلاقانه، تصویر برداری، داستان کوتاه و خاطره برگزار می‌شود.

معاون شهردار منطقه با اشاره به ایجاد شهر پایدار را یکی از اهداف مورد توجه مدیریت شهری خاطر نشان کرد: تحقیق این هدف مستلزم آموزش و فرهنگ‌سازی و توسعه اجتماعی و فرهنگی و کسب مهارتهای لازم در این زمینه است.

لازم به ذکر است معاون شهردار منطقه اعلام کرد: علاقمندان آثار خود را به سرای محلات تحویل دهند تا پایان آذر ماه به سایت meshkat.mytehran.ir  مراجعه کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: