جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آبان 1393     
اولاندفلسطینی ها راتهدیدکرد

فارس: در پی عملیات استشهادی امروز در قدس اشغالی، رئیس‌جمهور فرانسه نیز همچون وزیر خارجه آمریکا ضمن محکوم کردن این عملیات، با صهیونیست‌ها ابراز همدردی کرد.

به نوشته نشریه فرانسوی اورینت لوژور، کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) با صدور بیانیه‌ای در واکنش به عملیات امروز در قدس اشغالی اعلام کرد: «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه حمله هولناک به یک کنیسه در قدس و فلسطینی هایی که به خود جرأت استقبال از این اقدام را داده‌اند، به شدت محکوم می‌کند.

این بیانیه افزود: «رئیس‌جمهور فرانسه به شدت نگران اینگونه اقدامات خشونت‌بار در قدس، اسرائیل و کرانه باختری است و در خصوص حمله اخیر با خانواده‌های قربانیان و مردم اسرائیل همدردی می‌کند.»

این در حالی است فلسطینی ها این عملیات را پاسخ طبیعی به جنایات اخیر صهیونیست‌ها خصوصا به دار اویختن یک جوان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها می داند.

واکنش رئیس‌جمهور فرانسه و ابراز همدردی وی با صهیونیست‌ها در حالی صورت می‌گیرد که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا نیز امروز در تماس تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با کشته شدن صهیونیست‌ها در عملیات قدس تسلیت گفت.

صبح امروز شبکه المیادین گزارش کرد که در یک کنیسه در «هارنوف» قدس اشغالی تیراندازی صورت گرفته است که در آن 5 صهیونیست کشته و 4 نفر دیگر زخمی شده‌اند و اعلام کرد که فردی که این عملیات را انجام داده نیز به شهادت رسیده است.

این در حالی است که شبکه خبری عرب 48 در گزارشی از این عملیات در پایگاه اینترنتی خود نوشت که دو نفر از عوامل اجرای این عملیات به شهادت رسیده‌اند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به عملیات قدس اعلام کرد به شدت به این عملیات پاسخ خواهد داد.

جنبش حماس ضمن تبریک عملیات استشهادی امروز قدس، آن را پاسخی طبیعی به ظلم رژیم صهیونیستی خواند. این جنبش انجام عملیات مذکور را پیشرفتی قابل توجه در مبارزه علیه رژیم اشغالگر خواند و اقدام شجاعانه عاملان آن را ارج نهاد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: