جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آبان 1393     
استفاده از فضای زیر میدان صادقیه

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، به گفته شهردار منطقه2 در راستای ساماندهی میادین اصلی منطقه2تهران، طراحی میادین صادقیه، کاج و صنعت آغاز شده و به زودی این میادین بهسازی و ساماندهی می شوند.

عابد ملکی، شهردار منطقه 2 تهران با اعلام این خبر گفت: طراحی سه میدان اصلی در منطقه دو آغاز شده و در صورت تایید طرح ها مراحل اجرایی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه طراحی فلکه دوم صادقیه در حال انجام است، افزود: طراحی ها به گونه ای است که از فضای زیر میدان بهره ببریم.

ملکی اضافه کرد: در صورت تایید طرح و آغاز عملیات اجرایی، پروژه فلکه دوم صادقیه تا پایان سال 94 به پایان می رسد.

وی در ادامه به عبور خط 7 مترو از میدان صنعت اشاره و بیان کرد: به همین دلیل طراحی میدان صنعت نیز در دستور کار است ، همچنین میدان کاج از نظر بصری بهسازی می شود.

ملکی تصریح کرد: ما در شهرداری منطقه 2 علاوه بر ساماندهی و بهسازی میادین، ساماندهی رود دره اوین-درکه را نیز در دستور کار داریم که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه رود دره اوین سومین رود دره ای است که قرار است ساماندهی شده و به بوستانی زیبا تبدیل شود، افزود: تملک املاک معارض که در محدوده محله اسلام آباد است آغاز شده و تا کنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ملکی اضافه کرد: همزمان با عملیات رفع املاک معارض ، عملیات اجرایی بوستان و فضای سبز نیز در حال انجام است و هم اکنون حدود 25 هکتار از این بوستان آماده بهره برداری است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: