جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آبان 1393     
تلفن‌ همراه؛ممنوعیت جدیدداعشی ها

ایسنا: یک مسوول امنیتی عراق از ممنوع شدن استفاده از تلفن‌های همراه برای اعضای داعش از ترس شنود یا هدف گرفته شدن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری محیط، سرهنگ احمد الجبوری، رئیس پلیس نینوا گفت: گروه تروریستی داعش در حکمی استفاده از تلفن‌های همراه را برای تمامی نیروهای خود در داخل پادگان‌ها و در میادین جنگ ممنوع کرد. این دستور از ترس شنود و هدف گرفته شدن آنان توسط جنگنده‌ها صادر شده است.

این در حالی است که منابع خبری از کشته شدن هفت تن از اعضای این گروه تروریستی در استان‌های نینوا و دیالی و شمال کشور عراق خبر می‌دهند.

الجبوری با اشاره به اینکه بیشتر بمب‌هایی که داعش استفاده می‌کند، بسیار پیشرفته هستند و برای خنثی کردن آنها به کارشناسان بین‌المللی نیاز است، گفت: از آنجایی که داعش بمب‌گذاری مسیرها و منازل مسکونی را در پیش گرفته، پیشروی نیروهای ارتش به سمت شهر موصل نیازمند وقت بیشتری است.

یک منبع محلی که ترجیح داد نامش آورده نشود، گفت هواپیمایی که یکی از خودروهای داعش را در حالی که مقادیر زیادی بمب و مهمات حمل می‌کرد در محله‌ای در غرب موصل هدف قرار داد و منجر به کشته شدن سه تن از اعضای این گروه تروریستی که در داخل این ماشین بودند، شد.

جمیل الشمری، فرمانده پلیس استان دیالی از کشته شدن 4 عضو تشکیلات داعش و انهدام یک خودرو در بمباران توپخانه نیروهای ارتش بر مواضع این تشکیلات تروریستی خبر داد.

نیروهای امنیتی عراق بر بیشتر مساحت استان دیالی کنترل دارند و داعش در دو منطقه جلولا و سعدیه و شهرستان مقدادیه در شمال و شمال شرق بعقوبه و بخش‌هایی از رشته کوه حمرین در شمال غرب بعقوبه کنترل دارند، اما شرایط امنیتی در بسیاری از مناطق استان به ویژه نقاط درگیری نیروهای عراق و پیشمرگ‌ها با داعش بسیار ناپایدار است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: