جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آبان 1393     
فضا سازی نمای بصری در سطح محلات غرب تهران

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 5 از ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی این منطقه خبر داد.

محمد روحانی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با مشارکت مدیریت محلات 29 گانه، از جمله شورایاران، بسیج، مدارس، همزمان با آغاز هفته کتاب در سطح محلات، فضا سازی نمای بصری در منطقه اجرا می‌شود.

روحانی در ادامه با اشاره به مهمترین برنامه‌های تدارک دیده افزود: اجرای مسابقه کتاب و کتابخوانی با موضوعات ترویج حماسه حسینی، معرف دینی، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب در مدارس سطح محلات برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه تصریح کرد: در این راستا تجلیل از منتخبین مسابقه کتابخوانی و کتابخوانان برتر، استفاده علاقمندان از کتابخانه به صورت رایگان در طول هفته کتاب برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: بر پایی شب شعر با موضوع عاشورا باحضور شاعران و علاقه‌مندان، نواختن زنگ کتاب و معرفی کتب مناسب به دانش آموزان‌ توسط خانه کتاب برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگی تاکید کرد: برپایی نمایشگاه جهت معرفی کتب با موضوع محرم و امر به معروف و بازدید از خانه‌های کتاب سرای محلات از جمله اقدامات دیگر این اداره است.

روحانی با اشاره به نشست ادبی و برپایی کارگاه آموزش و پرورش تقویت حافظه وسریع خوانی ویژه اعضاء کتابخانه گفت: محفل رونمایی از کتاب (دعوت و تجلیل از نویسنده کتاب) معرفی هفت کتاب برتر محلات در پرتال‌های شهری، اطلاع رسانی وتشویق شهروندان به هبه کتاب توسط خانه های کتاب در سرای محلات برگزار می شود.

روحانی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 5 خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی در پرتال‌های مقابل سراهای محلات توسط مسئولین خانه های کتاب، اجرای برنامه‌های اصلاحی، آموزش ویژه خانه‌های کتاب توسط متخصصین معرفی شده از طرف اداره فرهنگی در خانه‌های کتاب سرای محلات برای رفع مشکلات کتابخانه اعم از نحوه چیدمان کتاب و سیستم کد گذاری از دیگر اقدامات هفته کتاب و کتابخوانی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: